Mom72626 Benim eşimle kan uyuşmazlığım var ancak 7+3 deyim dün ilk defa şiddetli karın ağrısı ve mide ağrısı çektim ardından sabah doktora geldim ve herşey normal dedi 1 saat sonra mide bulantısı ve hafif kanama başladı. Kanama için iğne vuruldum. Birde hafif kanama var diye gittim ücretli ödeyerek uyuşmazlık için iğne vuruldum. Sizde korkmalı mıyım ? Bu durumu yaşayan var mı ?
Nlnlgn93 Mom72626 benim kuzenimö aynı durumu yaşadı şuan sağ Salim kucağında çocuğu stres yapma bence
Mom72626 Nlnlgn93 Elimde değil şimdi 2 gün istirat edeceğim rapor aldım çok ağladım. Kese de kan yoktu şimdi görünce üzüldüm
Nlnlgn93 Mom72626 Benimde içte kanamam var ama doktora sormadım kese içi mi diye progesteron kullandım hap şeklinde 2 hafta
Mom72626 Nlnlgn93 ben zaten fitil şeklinde 2 tane kullanıyorum hamile kaldığımı öğrendiğimden beri hala ağrım var zaten