RiRi22 Pilates topu egzersizi hurma ahududu çayı yürüyüş ne varsa yapıyorum hala sancım yok. Doğum başlaması için Ne yapabilirim baskaa? Karnımda 2 saattte bir sertleşme oluyo ve geçiyor sadece
Mediha26 RiRi22 bende aynı herşeyi deniyorum 🤭 39 olduk inşallah bu hafta gelir gelmezse de haftaya inşallah suni sancıyla olur doğum 😌
2prensesannesii2 RiRi22 İlişki denemediysen eğer canım dene derim ben ilişkiden hemen sonra açılmam olup doğum yapmıştım sabahına 😌
RiRi22 Mediha26 doğum kanalına da inmedi bebeğim. Ama başı aşağıda. Suni sancı verilir mi yine sezaryen mi olur
Kubrakaraduman RiRi22 benimde o şekildeydi en son geçen hafta gittim yarın yine gideceğim doktora kanala girdi mi bakalım pozisyon uygunsa suni sancı deniyolar diye biliyorum
Mediha26 RiRi22 Yok canim direk sezeryan yapmıyorlar baş aşağı olunca suni sancıyla deniyorlar mis ilk
Baharcemre01 39+6 dayız ama hala sancı falan yok hurma sürekli tüketiyorum yürüyüş merdiven çıkma yapıyorum ama saatlik ağrı oluyor ve bi kaç saat sonra geçiyor.Doktorum gerek yok yormana doğum doğal bir süreç olacaksa kendi gelir gelişir dedi bekliyoruz
RiRi22 Baharcemre01 benden sonra gebe kalanlar doğuruyor ben hala bekliyorum. İnsanlar da strese sokuyor ne zaman ne zaman diye 😮💨 gına geldiii tüm tuşlara basıyorum o yüzden 🐣
Buketttttttt RiRi22 sakin olun bence bizde 40 hafta oldu mu sanki illa doğmak zorunda gibi bi algı oluyor ama 42 ye kadar normal süreç devam edebilir diyorlar. Benim ilk dogumumda 39+5 te suni sancıyla oldu varislerm çok fazla olduğu için devletteki doktorum nobetci oldugu gece kendi başlattı doğumumu.14 saat sürdü güzel bi süreçti ama ben evde sancilarimi karşılayıp hastanede daha az bi sürede doğum yapmayı isterdim. Normal sanciyla suni arasında bi fark var mı bilmiyorum çünkü sadece bi fitil koydular o şekilde oldu. Bu sefer doğum nasıl olacak bilmiyorum ama surecin kendi başlamasını beklemeyi çok istiyorum
Baharcemre01 RiRi22 herkesin daha doğurmadın mı diye sorması ayrı psikolojik baskı artık telefonlara cvp vermek sıktı 😅
Baharcemre01 Buketttttttt bende aynı şekilde çok istiyorum ama nasip kısmet artık Sünni sancı çok ağrılı normal sancıya göre diyorlar o yüzden beklemek istiyorum ama doktorum 40 tan sonra en fazla 3 5 gün bekleyebilirim riske atamam dedi.
1Ali Youtubeden activating labor egzersizini yapın, ben 45 dk-1sa arayla iki kere yaptım sonra bol bol çömelme hareketi peşinden nişanım geldi sonra zaten doğumum başladı 39+5haftalıktım. Bu egzersizi yapabildiğin kadar yap
RiRi22 1Ali videoyu izledm yorumlarda herkes olumlu sonuç almış gercenten de doğumu başlatmış. Yarın ilk iş denemehe baslicam🙏
Tictack 1Ali merhaba bende bu egzersizi yapmak istiyorum ama şuan 38+1 haftandayım acaba bi hafta daha beklesem mi? Yani yapar yapmaz etki eder mi acaba hemen doguma