İyi akşamlar arkadaşlar 29. Haftama gireceğim. Vajinamda iğne batması hissediyorum özellikle akşam yemeğinden sonra çok artıyor bu durum. Yürüyüş yaparken en az 3-4 kere yaşıyorum bu durumu. Normal mi sizce yoksa serviks kısalığı veya enfeksiyondan kaynaklı mıdır? Yaşayan var mı bu durumu