Aynuradymn Cansubadur yok cnm alinmiyor doguma es sadece musait olursa sanci odasina aliolar oda %100 dgl musait olunursa ama doguma kesinlikle almiyorlar.
Deletedmom667 Cansubadur arkadaşım çamlıca medipolde yaptı doğum geçen ay.. Babayı bırak doğuma almayı doğum hane katına bıle ındırmedıler.. Baba odada bekledi
Cansubadur Wicca yaaaa peki her özel hastane alıyo diye duymuştum bende nasıl almıyolar ki fark mı var hastane hastane acaba
Cansubadur Aynuradymn ya of benim hep hyalımdi eşimin yanımda olması... Napıcam hastanemi değiştirsemki
Wicca Cansubadur tutucu derken, mahrem olarak görüyorlar o hastanede.. arkadaşın da dediği gibi erkekleri Doğum katına bile almıyorlar.. Yani hastane olarak biraz kapalı görüşe sahipler..
Aynuradymn Cansubadur yaninda olsun istiyorsan ewet degistirmen gerekir esenler medipol almiyor ama bagcilar medipolu bilmiyorum arastir istersen