2Princess1Mom Sağlık ocağında kan vereli 9 saat oldu. Başka şeyler çıkmış beta çıkmamış çatlayacağım bu kadar uzun mu sürüyor sağlık ocağında verince 🥲
benim-kalbim-o 2Princess1Mom sonuç çıkıyor aslında sisteme geç yükleniyor bende acilde verdim sonuç çıkmasına rağmen 24 saat sonra sisteme yüklendi
GirlandBoy_Mom 2Princess1Mom gece düşebilir canım benim en son verdiğim gece 3 de baktığımda düşmüştü ondan önceki öğlen düşmüştü
GirlandBoy_Mom 2Princess1Mom bende öyleydim ilk zamanlar bugün yine tam kan alındı içinde beta da var hastanede verdim kontrolüm vardı bi kaç sonucum çıkmış ama beta yok 😁
YaseminNurcanSu 2Princess1Mom sonuclar hastane labaratuvarina gidiyor yasadigin ilin hastane adini yaz labaratuvar sonuclari de e nabiz da bi önce ki kayida tikla orda harf ve râkamdan olusan barkod noyu alip gore bilirsin sabah 9 da verdm aksam 8 de cikti
busraavmz Ben de sağlık ocağına Çarşamba sabah vermiştim testi, Cuma sabah çıktı 😅😅 ömrümden ömür gitmişti o iki günde 🫠🫠🫠
mcrukiye @2Princess1Mom ay bende cnm valla sabah sağlık ocağında verdim hala bekliyorum sonucunu dediğin gibi bilseydim hastaneden verirdim kanı 🤦