Merhaba kızlar düşük tehlikem vardı 15 gündür Progestan kullanıyordum pembe lekelenmeler vardı sonra hepsi kesildi ve herşey yolundaydı dinlendim herşeye dikkat ettim bugün kontrole gittim hatta doktor kanaman yoksa iyi birşey bu diyerekten maşallah dedi progestan bitmişti 2 hafta önce kalp atışı görülmüştü ama doktor dinletmemişti bugün gittiğim de kalp atışı göremedi ve duyamadı renkli ultrasona gönderip karar vereceklerdi bende Zeynep kamile gittim birde orada baktırdım orada da doktor göremedi ama son adet tarihini yanlış biliyor olabilirmisin diyerekten kürtaj yapmadı bekleyelim dedi geriden geliyor baya son adet tarihim 6 Eylül 12 gün önce 6+1 görünen bebek bugün 6+6 göründü kalp atışı gördüklerine eminmisin diyede sordu sorum böyle birşey başına gelen varmı ümitlendirmek istemiyorum ama bir ihtimal kürtaj yapmak istemiyorum bekleyelim 1 hafta sonra randevu verdi?