Figencll Philips avent biberon almak istiyorum ama aylık bilgileri kafamı karıştırdı. 0+ aylık mı almam lazım yoksa 1+ aylık mı yoksa 2+ aylık alsam yeni doğduğunda kullanamam mı? Devamlı başlık mı alıcam yani? 1+ alınca yeni doğduğunda kullanamaz mıyım?
yeni_anne2 Figencll canım sen yeni dogdugu zaman mii kulanmak istiyorsun yoksa ilerisi için mii yeni dogan 1 numara ɓaşlik 0.1 aylık için dıger numara 3 aya kadar bunlar böyle gidiyor yaniii her üç ayda biŕ değiştirmen lazim hem hijyen amaçlı hemde delik sayısı için değiştirmek gerekiyor 0 dan 6 aya kadar degil yaniii
Fatma011 Figencll ben 0+ aldım bebeğin emme gücüne göre değişiyormuş e bebekte Avent çalışanı vardı öyle söyledi numara numara bebeğin emme gücüne göre değişirsin ama yenidoğan olduğu için 0+ almamı söyledi