Ays_12 Progeston ilacı kullandığım halde 4 gündür leke denen birşey kalmamıştı . Bu akşam tekrar başladı gibi. Bu durumu yaşayan var mı ?
Seyda2323 Ays_12 bende kullandım ve lekelenmem oluyordu Yaklaşık 10. Haftaya kadar kullandım Lekelenme normal dedi doktorum yerleşiyor tutunuyor bebek dedi Zaten bıraktım çok geçmedi lekelenmemde kesildi
mom1012 Seyda2323 merhaba Progestan hafif lekelenme mi yapıyor. Kanamam yok durdu fakat bazen hafif akıntı ile karışık leke geliyor
Seyda2323 Ays_12 merak etme canım. Bende korkuyordum. Her gittiğimde doktoruma soruyordum Hatta bigün yogun lekelenmem oldu hemem doktoruma gittim Evham yapma dedi:) O ilacın bana çok yan etkisi oldu ama sizde oldumu
Ays_12 Seyda2323 ne gibi mesela . Arada beni depresyona sokuyormuş gibi hissediyorum . Birde o ilacı içtikten 2 saat sonra falan bir uyku baş dönmesi yapıyor . Yarım saat uyuyunca geçiyor .
Seyda2323 Ays_12 uyku hali , kafa dönmesi, iştahsızlık gaz sorunu Hepside çok normal dedi doktorum. İlacı kestik ama gaz sorunum hâlâ çok Allah yardımcımız olsun
Ays_12 Eminearazz Seyda2323 amin canım benim de cuma günü doktor randevum var bakalım kalp atışı duyulacak mı