Firdooo409 Bebeklerinizin kilosu boyu nedir kızlarrr 33+2 de gittiğimde 2.200 dü 35+2 de gidicem kaç merak ediyorum sizde durumlar nee
Miniklerinannesiyim Firdooo409 en son 30da 1700 dü 33 te gittim söylemedi 36 da gidicem 2 hafta sonra bende cok merak ediyorum doguma az kaldı inşallah iyi ilerliyodur🥲
Firdooo409 Gokturkmom_ yaaa Allahım hahahah başka soru sorsam mı bilemedim bir an içim rahatladı şimdi
Gokturkmom_ Firdooo409 Herşeyi gününe göre giden bi bebiş 2 3 Gün falan önde sadece 🤭 düzelttim doğru kilosu o şekilde
Dilekdamla 35+2 yiz biz de. 34+4 de gittigim de 2100 kg demişti doktor. Boyunu bilmiyorum. Perşembe kontrolüm var bakalım ne kadar olmuş 😊
ZO_Zeynep9098 Firdooo409 ben 35haftada 2500g di 36haftadayız şuan haftaya kontrolümüz var bakalım kaç olacak
Miniklerinannesiyim Firdooo409 bu sefer farklı bir doktor vardı kaç Gr olmuş dedim kilosu bizim için şuan önemli degil 2 yi geçmiş dedi 🤦
Yasko-y Firdooo409 32+3 de kilosu 1900 dü boyunu söylemedi şehir hastanesine gitmiştim. Özele 34+1 de gideceğiz çarşamba günü bakalım kaç olduk 🤗
Amanbedunya Firdooo409 34+5 de 2.800 dedi 2 hafta ilerde gidiyomuş nasıl olucak bilmiyorum şeker çıkmadı yediklerime de dikkat ediyorum ama yine de iri olucak gibi 🥹
Firdooo409 Amanbedunya oyyy tosbik genetik olabilir iriliği biraz da cihazlarda yanlış çıkabiliyor doktor sorun yok dediyse içiniz ferah olsun