Nazo77 36 dan bildiriyorum bahsettiğin ağrıyı yaşıyorum benimde o haftalarda başladı dr gayet normal olduğunu çatının açılmaya başladığını anormal bir durum olmadığını söyledi bebek ağırlaştıkça baskısı artıyor öyle düşün. Ayrıca bebeğin hiç hareket etmezse, düzenli olarak kasılma gevşeme varsa ve kanama, su gelme durumu olursa endişe et başka şeylerle strese sokma kendini💜