Bugün kontrole gittim 31+3 haftalığız ama doktorum gelişiminin olması gerekenden 2 hafta ileri kafasının büyük olduğunu ve kilosununda ileri söyledi. Şeker yükleme testini yaptırmamıştım. Biraz endişe ettim ama sizin başınıza böyle bir durum geldi mi acaba benimle paylaşır mısınız ?