Kızlar merhaba 6+4 haftalık hamileyim.
Bugün sabah idrarda çok hafif yanma hissettim korkunca kan testi ve idrar kültürü vermeye gittim.
Crp değerim 17 çıkmış bugünde hafif kokusuz sarı akıntım var sabahtan sonra bi daha yanma yaşamadım idrarda bunlr gebelik için sorun yaratır mı kızlar ilaç tedavisine gerek varmı size değer çok mu yüksek günde 2 litre su içiyorum bu arada