Cicekk34 Kızlar 32.haftadayım saçlarımı biraz kısaltmak istiyorum ama hamileikte saç kesilmez bebegin ömrü kısa olur diyorlar bunun dinde yeri var mı ?Kestircem ama korkuyorum
mervemurat16 Cicekk34 hurafe kestirin daha güzel uzuyor ben çok kestirdim gebeyken Allahtan başka kimse bilemez ömrün az veya çok olacağını
12betul Cicekk34 ilk kızımda kesmedim İkinci kızımda kalçamda ki saçı kulak hizasında kestirdim . Gebeliğim 30 haftadayım geçen ay 4 parmak boy kestim . Ömrü veren Allah ömrü kısalır diyorlar ama doğum ölüm nikah şaşmaz . Ben inanmıyorum hurafe olduğunu düşünüyorum
Adensah Cicekk34 bende kestim rabbim bilir ömrünü hiç kimse bilmez evladı nasip eden o biz mi belirliycez ömrünü hiç inanma canım bunlara
ttazeannee Cicekk34 hurafe Doğumdan bir kaç hafta önce omuz hizasında kestim belimde olan saçlarımı Çocukla uğraşmaktan saçımla uğraşmaya vaktim olmaz diye. İyi ki öyle yapmışım gerçekten vakit olmuyo 🤣