Siareaa 31 Ekim de pik gördüm 2 Kasım çatlama oldu şuana kadar kasık ve karın ağrısı oldu ama şuan hiçbir şey yok sanırım bu ayda olmadı 4 gün kaldı regla beklemedeyim ama size de sormak istedim
Xaysegulo Siareaa maalesef aynı rahatsızlığa sahibim artık bıktık ya valla neyse canım umudunu kaybetme olumlu düşün bende biraz öyle yapmaya çalışıyorum ne kadar zor olsa da yapmaya çalışıyorum
Xaysegulo Serrabade bende bu ay başı pik gördüm şaka gibi ama oldu dedim test bozuk galiba bir daha yaptım aynı çıktı bakalım değerlendirdim nasıl olursa artık ne çıkarsa acaba ne zaman kan versem
Siareaa Xaysegulo hemen hemen aynı bazı arkadaşlarim(hemşireler) kan verirsen belli olur dedi ama bilmiyorum gerginim aşırı
Xaysegulo Siareaa aynısı şuan bende de var 4 üydü bende pik olma tarihi ama çok korkuyorum her zaman hayal kırıklığı yaşamaktan bıktım artık
Melike4195 Umudunuzu kaybetmeyin bende pkosluyum adet gecikmesi diye düşünürken hamile olduğumu öğrendim rabbim hepimiz için hayırlısını versin
Siareaa Melike4195 amin inşallah darısı başımıza Allah’ım çocuğunla mutlu huzurlu bir yaşam sürdürsün 🙏🏻🥺
Siareaa Xaysegulo al benden de o kadar korkuyorum eşime de bişi diyemiyorum en son ondaki hayal kırıklığıni görünce tez zamanda iyi haberler alırız inşallah