Bende de protein kaçağı olmadığı halde gebeliğe bağlı hipertansiyon çıkmıştı 37 haftaya girdiğimiz gün sezeryan günü almıştık ama bir gün öncesinde nişanım ve suyum geldiği içi acil sezeryana alındım tavsiyem kardiyolojiye git ve tansiyon takibi yaptır buna bağlı ilaç başlıyorlar önlenebilir yani yüksek tansiyon