Kur Mrvdrt yok canım daha 10+2 yim 12 ye doğru gidicem 😊 kese yuvarlaksa kız diyorlar benimde yuvarlak ama hissettiğim erkek sen öğrendin mi
Mrvdrt Kur Bana cuma günü öğrenebiliriz dedi doktor ama eşim yanımda değil bir ay sonra gelecek o zaman öğrenmeyi düşünüyoruz ama öğrenmekte istiyorum bilemedimm