Zuluss Kızlar bu gün hafif açık kahve rengde uzun hafif pişmiş yumurta akı gibi bir şeyler geliyor biraz tabirim tuhaf oldu ama 😄😄böyle anlata bildim acaba bebek yermi açıyor doğuma nedir bu acaba
Zuluss aogoya he ağrımda yok ama bu iki gündür orama arada hafif bir şey batıyor gibi sanki ama bir kaç kere oluyor o kadar
12betul Zuluss canım ciddi bir şey olabilir ağrı sancı olmaması doğumun başlamasına engel değil hemen bi acile ya da doktoruna yazmalısın bebek kanala girmiş olabilir . En kötü ciğer geliştirici iğne vs yapılır .
Zuluss 12betul devlete gidiyorum doktor numara vermiyor ama 7 aydan önce arada kahve rengi kanamam olurdu progestan kullandım 7 ay sonra bırak dedi acaba yine omu?