Nurtekee mesajınızı yeni okuyabildim 39+0 da doğum yaptım normal doğum bekliyorduk doktorun uyarmasıyla akşama suyum geldi acile gittim yatışımı yaptılar sabaha kadar suni sancı verdiler hiç sancım da olmadı açılmam da olmadı mecburen 12 saat sonra sezeryana aldılar şuan bebeğimde bende sağlıklıyız şükür