Merhaba hanımlar benim ikili taramam temiz çıktı üçlü taramam da trisomy 21 149 da 1 çıktı yani riskli bende genoksda fetal dna yaptırdım doktorum orayı önerdi ama araştırmadan üzüntüyle direk gittim sonra şikayet çok varmış baktım da memnun kalan oldu mu