Aslhnbztp ay yemin ederim şimdi bunu yazacaktım biliyor musun. Bende merak ettim cuma günü doğumum var. 5 kasım ultrasona girdim 3200 geldi, bugün son kontrolüme gittim kilo almamış hiç çok sinirlendim çok üzüldüm. Eve gelince doktoru aradım ultrasona 2 haftadan önce girildiğinde öyle olabiliyor dedi. Korkulucak birşey yok dedi, sabırsızlıkla cuma günü doğum yapmayı bekliyorum 🙏🏻