ebruli2210 Merhaba kızlar eşimin sperm testi sonucu doktora göstermiştik iyi demişti ama bugün normal morfolojiyi kırmızı görünce aklıma 
seynepon Merhabalar, sayı gayet güzel, enfeksiyon yok, hareketli sperm oranı güzel tek sorun şekil kısmında var gibi gözüküyor özellikle sperm baş kısmında. Ne kadar süredir deniyorsunuz? Dr tedavi planı çizdi mi ilaç vs.