buketozay Malatya şehir hastanesi kadın doğum binasında yapacağım ben de kısmetse. Hem eve 5 dk mesafede hem de genelde gidenler memnun. Bir de normal doğum istiyorum o yüzden özel hastane tercih etmedim. Bakalım nasıl gelişecek. Eşim refakatçı olacak sorun çıkarmazlarsa inşallah. Ebe arkadaşım anne dostu hastane olduğu için sorun olmaz asker, polise yardımcı oluyorlar genelde dedi. İnşallah dediği gibi olur.