senatss Kızlar birliktelik üstünden 10 gün geçti ve rwgl 5 gün var bu gün erken gebelik testi yaptım negatif çıktı pozitif olma ihtimali var mı yada umudu kesmelimiyim böyle olan var mı çok üzüldüm negatif görünce çok umutluydum
gmz0007 senatss gecikmeyi beklemeden test yapmayın pozitife dönebilir.Test yapmak yerine 2 gün en az gecikirseniz,acilde betahcg verin.Benim idrar testimde aşırı silik çizgi vardı zor görünüyordu betahcgm 70 ti.İdrar testleri çok geç saptıyor.
Mavili1480 senatss Yumurtlama üzerinden 8.gün negatifti 10.gün pozitifi gördüm hatta negatif diye çöpe attığım testi saatler sonra geri aldım çok silik bir çizgiyle öğrendim
asyamooms senatss sena merhaba benimde 6gün var reglime bende bugün test yaptım negatif çıktı acele ediyoruz sanırım regli günü falan yap yada kan testi ver 💝
gmz0007 senatss evet gecikmemin 3. günüydü. Bende sizin gibi sürekli test yapardım bir ay öncesine kadar sürekli beta verirdim hergün kontrol ederdim.Olmayıncada çok üzülürdüm.Kendinize benim gibi bunu yapmayın.. Zamanı geldiğinde oluyor 😌
senatss asyamooms valla sanırım ama işte umutla acele ediyoruz sabırsızım valla inşallah hamileyizdir yarın sabah ilk idrarla tekrar yapıcam son 2 testşm var ondan sonra almam ztn
Gizem1504 senatss bnmde bat 17 18 kasım ama adet gecikmesi en doğrusu artık testlere güvenim kalmadı canım
asyamooms senatss benim kafamın içi hep hamilelik sürekli test yapasım geliyor ama elimizde değül bütün psikolojim şuan hamilelikte en doğrusu regl günü veya gecikirse bi kaç gün sonra
senatss gmz0007 maalesef gerçekten öyle oluyor son 2 testşm var elimde ztn yarın ilk idrarla deneyeceğim bir daha da almam yapmam rwgl günümü beklerim artık seninde hayırlı olsun inşallah
senatss asyamooms aynn olması gereken aslında sabırsız olan biziz hakkımızda rn hayırlısı olsun inşallah
senatss Mavili1480 ewgl gğnğme 4 gün var akşam tekrar Bi test deneyeceğim ondan sonra da regl günü beklerim duruma göre
senatss Mavili1480 Bu sabah ki testşm de böyle ilk hamileliği de kaset de öğrenmiştim dün negatifti bu gun yaptığım gözle çok daha net görünür 2. Çizgi oldu
Mavili1480 senatss Erken gebelik dene canım benimde böyleydi erken gebelikte daha net gördüm ama bence var ☺
-Papatya33 senatss ya benm yaptığım test bugun de negatif . Ben elendim bu ay kesin. Senin bariz çıkmış. Hatta hemen kan verin 🥰