gezenbiri Bebek kamerası önerisi yapabilecek olan var mı? Weewell, torima, bebevo diye markalar var alan veya kullanan var mıdır sevgili anneler ve anne adayları
gezentianne gezenbiri Xiaomi♥️♥️ Biz pek kullanmadık oğlum büyüdü ama harika bir ürün. Telefondan da bağlanıp kameraya seslenebiliyorsunuz sesinizi duyuyor odada. yine tlfn üzerinden 360 derece Sağa sola yuksrı aşağı çevirebiliyorsnz uzaktan
Melikeakkc gezenbiri ya kamera değil de kameralı telsizler var ya onlar çok kullanışlı. Telefonda işin oluyor kamerayı kapatamıyorsun. Bazen oğlumu uyutup yemek yapcam tarif bakcam mesela görüntüyü kapatmam gerekiyor. Bakıcı falan bakacaksa evet kamera ama sadece siz izlicekseniz kameralı telsiz on numara 5 yıldız sadece sesli olanları da güzle
Minik6075 gezenbiri bende hubble nursery aldım. Evde denedim gayet güzel çalışıyor hem telefon hemde kendi tabletinden izleyebiliyorsunuz. Beyaz gürültü,ninni,hikaye dinletme gibi seçenekleri var
Melikeakkc gezentianne ben bi kere ordan konuştum oğlum o kadar korktu ki kamerayı görünce odaya girmedi bi süre hep döndü döndü ona baktı
gezentianne Melikeakkc evet aslında güzel bir noktaya değindiniz kamerayı ne amaçla kullanacağına da baglı.
ellifccetin gezenbiri ben bebevo aldım daha doğum olmadığı için kullanmadık ama denedik çok beğendim görüntü kalitesi sesi çok güzel ben kendi ekranı olsun çok istiyordum telefondan bakmak istemiyordum o yüzden buna bayıldım ekranının büyüklüğü de çok iyi
Marlaa gezenbiri Kiwi markasının aldım e bebekten 700 tl idi . İki aydır kullanıyorum tüm beklentilerimi şu an karşılıyor