Bende iki sene oldu beklerken araya olumsuzluklar girdi bi dış gebelik geldi geçti bi kimyasal girdi bu ay bi umutlandım kimyasaldan sonra tutuyor dediler diye gene hüsran oldu hala bekliyorum bi hevesle ama kalmadı artık heves falan da Okdar negatiften sonra bedenen daha çok yoruldum daha çok stres sahibi oldum 😔