Benim oğlumda da vardı şu an 7 yaşında ☺️ bizde doğduğunda çok şaşırmıştık bir açıklık ya da akıntı yoktu ama belirgin bir oyukluk vardı. Mr gerekebilir takip gerekir dediler 6 aylık olunca getirin dediler. Çok şükür bir sıkıntı çıkmadı her gamze kötü bir hastalık belirtisi değil içinizi ferah tutun 🤍 4 aylıkken başını tutabiliyor mu kafası dik durabiliyor mu bu önemli demişlerdi. Umarım hiçbir sorun yoktur sağlıkla büyüsün inşallah..