Zorlu Ben haftaya 13. haftama gireceğim, özel takipliyim ama testler pahalı olduğu için bende ikili testi devlette yaptıracağım, kan testlerini de devlette yaptırmıştım. Pazartesi günü aylık kontrolüm var Cuma günü için de devletten sıra aldım. Şu kadar haftalık hamileyim ikili test yaptırmak istiyorum derseniz doktorunuz yönlendirecektir