Wicca canim benim biraz önce aşori derece kasilmalarim oldu buda biźi çok korkuttu şuan 22+5gunlukyum büyük ihtimal de kasilmalarim 2 saatlik yol yaptim kendi memlekitime geldim yok boyu çok lavabo ihyiyacim geldi ama yapamadim hep bi iki damla hastaneye geldim yine çok lavabo ihyicam var yok gelmiyo bir iki damla yatiyorum karnim bi anda sertleşmeye başliyo 1 saatte 10 belki 15 kere kasilma yaşadim çok korktum çunku kasilma iyi bişey degil dedi doktorum sonrasinda sürekli camaşirim islanmaya başladi duruyo duruyo camasirim islaniyo meğer çis kaçiryomuşum doktor ondan olmuş olabilur dedi mesanem çok doldu sanirim ida baski yaptikica kasilma yapti