Betulpehlivan Kızlar rahim kısalıgından hastanede yatıyorum rahimi cok kurcaladılar oyüzden cok agrım oluyo ve kanamam geliyo zedelendi sanırsam 20 haftalık hamileym rahim boyu 28mm olmus eger ilaclar fayda etmezse dikis atılcak 😪
Esba2019 Betulpehlivan alttan mı baktılar canım benim de şimdi bakıldı pruloton verdi iğne ve progestan kaç mm olduğunu söylemedi ama ultrason kağıdında 4.45cm yazıyor
Wicca Betulpehlivan canım Serklaj sonrası gün gün forumu var... Orayı okumanı tavsiye ederim.. Benimde açıklığım vardı, 1 aydır serklajlıyım.. (dikişe serklaj deniliyor)
Evinaram Betulpehlivan haftan küçük serkraj olursun muhtemelen benim ki 23 haftada 28 mm idi istirahat ve fitille uzadı biraz şuan 29 haftalık 33 mm çıktı biranda uzayıp kısalan birşey dikkat et dinlen
Wicca Betulpehlivan 21 haftalıkken acil serklaj yapıldı.. rahim kısalığını geçtim, 2.5 cm açılmam vardı.. Kese ve baş kanala inmişti bile.. şu an 26+2 olduk çok şükür... 🙏🏻 O yüzden rahat ol
Elif25 Betulpehlivan aslında 28 mm çokda kısa degil o kadar kurcalamalarına gerek yokmuşki ilaç iğne veya fitille evde dinlenerek yükselebilirdi. Yükselmezse dikişi öneriyor doktorlar
Wicca Betulpehlivan amin canım 🙏🏻 Allah’ım sanada bağışladın bebeğini... 🙏🏻 Herşey güzel olacak olumlu düşün her zaman... Sakın üzülme.. hep pozitif düşün bebeğine odaklan ...
Emellll67 Wicca canim benim de kisalik yoktu 4 cm açilmam vardi acil serklaja alindim 21+6haftamda halen yatiyorum hastane de
Esba2019 Ahsenveannesi hadi yaa doktorum alttan baktı ultrason kağıdında dist 4.45 yazıyor yat dinlen dedi bol su iç dedi açılma var biraz dedi
Ahsenveannesi Esba2019 acilma ve seeviks uzunlugu farkli seyler diye biliyorum acilma varsa tani dinlenme gerekir
Esba2019 Ahsenveannesi Ah canım doktor bana ne dedi bide bilsem açılma dedi alttan baktı ben nasıl dinledim doktoru bilmiyorum eşimde yanımda değildi
Buglem_38 Ahsenveannesi bnde bugın itibariyle 34 haftaya girdim çok dolanınca belim ağrıyor yerimden kalkamaz oluyorum
Emellll67 Wicca çok şukur bin şukur iyi gibi herşey ama belli olmuyo ki baksana iyi olanlarda bi anda durumlari kotulesmis 22+5oldum subanallah maşallah rabbim herkesin yardimcisi olsun
Emellll67 Wicca canim birde sen nelere dikkat ettin neler yaptin çok üzüliyorum.ağliyorum içim çok korkuyo