Cey1 Valla herşeyi belli bir dozda yediğin sürece bir sorun olmaz ben 12 haftalık hamileyim canımın çektiği şeylerden yiyorum belli bir sınırı yok ama o an isteğimi geçirsin yetiyor kolada içiyorum kendimi ödüllendiriyorum bir kaç gün kahve içmediysem biraz kola içiyorum herşeyi kendime göre ayarladım biraz boşvermek lazım çok pimpiriklilik hamilelikte yıpratır güzel yaşayamazsın hamileliğini