merhaba anneler ve hamişler,ben 38+4üm,bebeğim de 2hafta önden gidiyor,ama kontrole gittiğimde bebek doğum pozisyonuna girmemiş,yani kafasını kanala sokmamış. Bu geç doğuracağım anlamına mı geliyor? bazıları da diyor doğumdan hemen önce de sokabilir kafasını,saha önce başına gelen biri oldu mu aranızda?