Yeliz_1804 Merhabalar, 6 haftalık gebeyim. Bugün ilk kontrolüme gittim, doktor sadece canlı gebelik olduğunu ve 15 gün sonra tekrar gelmemi söyledi. Pek konuşkan olmadığı için soramadım. Ultrason kağıdında iki nokta görünüyor. Sizce bu ikiz gebelik mi? 
ezgickm Yeliz_1804 canım yolk sac denilen bebeğin plesantası oluşana kadar ona yaşam sağlayan yapı var sanırım onu görüyorsun tam yuvarlak çıkmamış çekimden kaynaklı bence o
Yeliz_1804 Teşekkür ederim 🙏🏻 anneler toplandık diye bir sitede birisi benimde 6 haftalıkken aynı böyleydi 10. haftamda gittiğimde ikiz gebelik olduğunu öğrendim demiş. ☺️ Doktor pek açıklama yapmadı bende kağıtta iki nokta görünce şaşırdım acaba mı dedim 🥹