Kızlar selam benim son adet tarihim 4 ekimdi ama o tarihte adetimin düzeni bozulmuştu. Normalde 19 eylülde olmam gerekirken 4 ekimde adet oldum. 4 kasımda ise kan verdim Beta Hcg 1315 idi. Bugün başka bir hastanede tekrar kan verdim 3259 çıktı. Kese de hala görünmüyor. Dış gebelik kanaması da yok üstelik. 2 gün sonra tekrar gideceğim kan için. Böyle bir durum yaşayan var mı? Farklı hastanelere gittiğim için beta değerleri böyle çıkmış olabilir mi?