Kozlar bugün kontrolüm vardı kese gözüktü bebeğimin kalp atışı görüldü kuvvetli atması için cuma tekrar gel bakalım dedi beta değerim olduğu gibi iki kat yükseldi daha sonra düzeni arttı ama 2 katı değil en son 2 hafta önce beta bakmayı kestiler ama progestornum gayet güzelmiş ilk başta kimsayal dediler betam artıyordu kimyasal boş gebelik olabilir dediler kesem gözüktü sonra boş gebelik olur hafta gel dediler yukarı da dediğim gibi kese de bebek de gözüktü kafayı yemek üzereyim böyle başına gelen varmı