User658383839 Kızlar eşimle şoka girdik boya yapıldığını sonradan fark ettim alacağımızi aldık ama 😟 5-6 dk sürmüştür en fazla kokuyu içime sinmiş bulundum atık ceketle kapattım ağzımi falan ama ne fayda 😅 Bir zararı var mıdır kii