Merhaba arkadaşlar daha önceki 2 düşüğümden dolayı 13. Haftada önlem amaçlı serklaj oldum. O zamandan beri rahim ağzım hep34 mm civarıydı. Bugün doktor 23mm olduğunu servikal hunileşme olduğunu söyledi. Yatırdılar şimdi ağrım varmış onu durdurmaya çalışıyorlar. Bu durumu yaşayan bu rahim ağzı ölçüsüyle 30 hafta üstünü gören oldu mu hiç