mucizemgelsin61 Kızlar bebeğim hemen hemen 1 hafta önden geliyormuş bu bir sorun teşkil ediyormu aynı durumda olan varmı
dygsss mucizemgelsin61 benim doktorum bi hafta önde veya geride olabilir bi sıkıntı olmaz demişti 1 haftalık süreyi normal kabul ediyorlar
newmommmyy2 mucizemgelsin61 3 haftaya kadar önden gitmesi ya da geriden gelmesi normal sayılıyormuş benimde 5 gün önden gidiyor bakalım her ultrason zamanı değişebilir tabi bu
Balllimmm mucizemgelsin61 benimde önden gidiyor doktor iri bebek olacak sanırım dedi kilosu haftasına Göre fazla ama doktor bı sorun olacağını söylemedi
Nurtanesi89 mucizemgelsin61 gebelik sürecinde onları çok duydum ben. Bir gittim bir hafta ilerde dendi. Bir gittim bir hafta geriden dendi 😅 sonra haftası ile uyumlu diyorlar şimdi de hep. Kilosu ölçümü inan ki doktordan doktora bile fark ediyor. Onlara hiç takılma.
mucizemgelsin61 dygsss Hadi bakalımm inşallah 🙏Teşekkür ederimm bende öyle biliyorum da yinede bi paylaşmak istedim bakalım
mucizemgelsin61 newmommmyy2 Aynen benimde 6 galiba hımmmm evet doğru aslında inşallah ilerlemez 😏 en azından 3 haftayı geçmez o zaman ne diyim
Balllimmm sebnemmnurl normalde yarın 16. Haftadaya girin cuma günü kontrole gittim 16. Hafta gösterdi ultrasonda 153 Gr kilosu
Momellaa mucizemgelsin61 benim ki 2 hafta öndeydi hep işerdeydi 38 haftada sancılandım bir doğdu cocuk 52 cm 3 kg yani önde olması yada geride olması çok takılınacak seyler değil usg de her zaman net değer ölçmüyor
inara6161 Momellaa benim de 2hafta onden gidiyor,38+4um,ama bebek daha kanala inmemis,sizde inmismiydi kanala?
inara6161 mucizemgelsin61 benim bebegimim kafasi 2hafta onden geliyor,doktora sordugumda sorun yok diyor,yani genelde sorun olmuyormus sadece normal dogum istiyorsaniz 40 haftaya falan gelirse dogum yaparken zorlanabilirsiniz(dikis,yirtilma falan)
seymat98 Benimde mesela bir önceki kontrolümde devletteki haftasıyla uyumlu dedi özeldeki doktoruma 3 sonra randevum var dedi kiloyu 200 gram fazla söyledi 1 hafta önden gidiyor dedi. Ultrason net sonuç vermiyor bence neye göre nasıl ölçüyorlar bilmiyorum