arinmommy kızlar merhaba yeni ev aldık ve borç ödememiz var ben 7 haftalık hamileyim. mart gibi borçlardan kurtuluyoruz inşallah. bebek için alışverişe nisan gibi başlasam sorun olur mu sizce? doğum haziran sonu temmuz başı gibi görünüyor
Mikoosu arinmommy yani yine de her ihtimale karşı çok sona bırakmayın hamilelik bu erken doğum durumu bile olabiliyor 5 aylıkken yavaştan alsanız iyi olur bence
arinmommy Zeynepsahin41 inşallah çok teşekkür ederim forumda gördüğüm kadarıyla daha erken haftalarda pek çok kişi alışverişini vs tamamlamış ben gecikir miyim diye düşündüm endişelendim
Zeynepsahin41 arinmommy bende çok önceden bitirmiştim ama bitirmesemde bir problem olmazdı ne güzel ev almışsınız hayırlı olsun
denizlidenayse Canım bebeğin doğmadığı sürece hiç bir sıkıntı olmaz. Değil nisanda mayısta haziranda bile yapabilirsin alışverişi. Sağlıkta vaktinde gelsin inşallah