Merhabalar ben bugün rutin kontrole gittim doktor rahmin dışında tehlikesiz görünen bir miyom var bunu biliyor muydun dedi hayır dedim çünkü daha önce yoktu. Tedavi olmam gerekir mi dedim hayır doğumdan sonra yok olur dedi ama takip edeceğiz dedi. Bu durumu yaşayan var mı veya bilgisi olan? Doğum sonrası yok oluyor mu cidden yoksa ben hamileyim diye daha sonra söylemek için mi söylememiş olabilir kafam çok karıştı