HilallAmac Kızlar merhaba 38+3 teyim sanvılar gelip gidiyor sadece düzenli olarak değil ama bel ve sırt agrım cok doktor çatı muayenesi yaptı açıklık yok vücut kendini hazırlıyor perine masajı yap dedi yapan varmı ? Etkisini gören mesela
ttazeannee HilallAmac ben yaptım zeytinyağı ile faydasını da gördüm epizyotomisiz doğumum oldu ilk doğum olmasına rağmen
Elifvolkan2202 HilallAmac ben o kadar yaptım ki normal doğum a hazırlık için ama gel gör ki gittim keyfi bir şekilde 40+5 de sezeryan oldm çok pişmanım kriket biraz daha bekleseymişim
Fundaaaa46 ttazeannee nasıl yapılıyor acaba ya korkuyorum açıkçası yanlış bisey yaparım vs diye kolay mı yapması video mu baktınız acaba çünkü hiç bir fikrim yok nasıl yapılacağına dair günde 1 kere mi ve kaç dk mesela zeytinyağı demişsiniz zararı olmuyor mu
xJade ttazeannee Kaçıncı haftada yapmaya başlamalıyız 34 te başlasam çok mu erken olur. Birde her gün mü yapılmalı?
ttazeannee Fundaaaa46 zeytinyağı yumuşatıyor vajinayı zararı yok gebe okulundaki ebemiz zeytinyağı hindistan cevizi yağı kullanabilirsiniz demişti eldiven kullanın mutlaka enfeksiyon riskine karşı video izleyerek anlarsınız nasıl yapıldığını. İlk bir kaç gün beşer dk sonra süreleri uzattım. İnsan başta korkuyor ama korkulacak bişey yok Kolay doğuma çok katkısı var
Tictack ttazeannee ben kullandigimiz kayganlastirici ile yaptirdim eşime bişe olur mu sizce ? Baş iki prmagi ile yapti. Ama yinede delik cok kucuk orası bebem kafası kadar nasıl genislicek ya
HilallAmac Tictack doktor sürekli olmasından yana bi iki kere yapılmasından yana değil mesela diyorki bolca yürü squat yap hurma tüket ve perine masajı yap esnet diyor zaten esnedikce orası acılması büyüyecek
ttazeannee Tictack kayganlaştıcı değilde yağ kullanarak amaç orayı yumuşatmak. Doğum anına kadar açılma oluyor merak etme sen
Tictack Buarada tam 38. Haftalıgm bende 38+1 bende bugun basladim perine masajına ilk 1 bas parmak sonra iki bas parmak ile cok zor degildi ama cok esneyince biraz aciyor
HilallAmac xJade 34 erken tabikide denememelisiniz bence ya da doktorunuza danışın ama bildiğim kadar 36 dan önce dogan bebeklere prematüre deniliyor yanlıs birseye yol acmayın
ttazeannee xJade ilk başta haaftda bir kaç gün sonra sonlara doğru her gün yapmaya başladım ama insan kaçta başladım emin değilim. Netten bakın bi
Tictack Bi yandan normal dogum cok istiyorum bi yandanda oradaki darliga baktıkca korkıyorum🥲🥲 insallah kolay olur dogumlarımız benimki 40ı doldurcak gibi geliyor yalanci sancım bile tok arada adet agrısı gbi agri giryor 10dksürüyor
Tictack ttazeannee sizin yaptiginiz activatig labor videosu 7 dakikalik olan mi acaba ? Sadece onumu yaptiniz