5 haftalık hamileyim ve bir haftdaan fazladır bulantım çok var ve daha da kötüsü aniden depresyona giriverdim hiç bişey yapmak içimden gelmiyor karanlık bir kuyuya düşmüş gibiyim hormonlar psikolojiyi bu kadar etkiler mı aranızda benzer durumda olan hamileler var mı