sevcan123 Arkadaşlar Bülent hocaya gitmeyi düşünüyoruz süreç hakkında bilgisi olan var mı fiyat ,kullanılan ilaçlar ,öneri vs yardımcı olur musunuz
Ecexxxxxx Merhaba ben haziran ayında gitmiştim düşük yapalı 1 sene olmuştu tekrar hamile kalamamıştım tüm testlerimize bakıp siz bir sene daha deneyin 2 seneden önce bir tedaviye başlamayın dedi ders gibi herşeyi anlattı çok açıklayıcıydı Bize tedavi önerse hemen başlayacak psikolojideydik yani parayı düşünse kolayca bizi tüp bebeğe başlatabilirdi Muayene ücreti o zamanlar 4.000 tl ydi Söylediğimi yaptık hala bir tedaviye başlamadık ama gebe de kalamadım 2 yıl dolunca tekrar yanına gidebiliriz bilmiyorum