Senamstf Kızlar dün ovulasyon pikti sanırım bugün de çatlama oldu. Dün değerlendirmiştim. Bugün ne yapayım sizce 
queenanne1 Senamstf dünkü testinizin aynısını gördüğümde değerlendirmiştik o gün tutmuş. sonraki gün yapmamıştık tabi herkesin kendi kararı. şuan 14 haftalık hamileyim inşaallah sizinde tutar🥰
Senamstf queenanne1 yaa gözünüz aydın sağlıkla kucağınıza alın inşallah 🙏🏻🥰 geçen ay üst üste değerlendirmiştim tutmadı. Galiba bu sefer bende dün değerlendirdiğim ile bekleyeceğim bugünü boş geçeceğim umarım faydası olur 🙏🏻🥺