1234seda
Sağlık ocağında açlık tokluk şekilde vermiştim.
İki gün . bi gün sabah aç bi gün sabah tok olacak şekilde verdim. Doktor bu şekilde gelmemi istedi ve ertesi günü sonuçlar çıkmıştı
Şeker yüklemesi yaptırmadım. Açlık tokluk kan şekerime bakıldı . Şeker yüklemeye ihtiyaç duymadı .