Devrimdenizmom
Bende yeni girdim tok gittim ve çikolata yedim vişne suyu içtim. Doktor ultrasona girmeden önce 20 dk yürü ve tempolu merdiven in çık dedi onu yaptım ve boş mesane olması lazım idrar olmicak. Ama ne yaprsak yapalım bebeğim yüzünü göstermedi ve çok uzun sürdü benim detaylı. Aynı işlemleri iki kere yaptım 1 saat sonra zor gösterdi. Ve o kadar çok bastırıyor ki doktor 3 gün karın etlerim ağrıdı.