Bebegımı en son 20 gün önce falan gördüm serklajlı olduğum için 3 haftada bır gıdıyorum, 3 haftada 1 kan ve idrar verıyorum. İlk bebegım 33 da doğduğu için korkuyorum 1-2 güne 32 haftalık olucam 33 e gırmeme 1-2 gün kala gıdıp tahlıllerımı falan verıp işimi sağlama almak ıstıyorum. Enfeksıyon falan varsa farketmemezlık olmasın dıye, rahat olduğum kısım bu hafta gıtsem de bebegımı görmek dışında kan versem de temız cıkacak çünkü antıbıyotık kullanıyorum suan o yüzden ılacım bıttıkten sonra gıtmek kanı öyle vermek ıstıyorum acaba 1 hafta bana kötü sonuç olarak döner mı?