Merve-metin Busra_karsu maşallah canım tombik bebek olacak sanırım benim 22+1de 477 gr demişti doktor
Busra_karsu Gldrn58 Gldrn58 doktorun iyi dediyse iyidir canım. Ayrıca kilolu bebekte çok sağlıklı değil şişko bir bebeğim olsun istemem bende mesela doğuma kadar 3 veya 3 buçuk kilo yeterli bana göre
Queen3524 Busra_karsu Benim 540 gr çıkınca 1 ay sonra şeker yüklemesi yapacağım şekerde bebeğe kilo yapar dikkat et dedi şekerin olabilir gibisinden perinatolojim biraz korktum size öyle birşey dedi mi?