Tugba_turk46 Maviss718 benim minnoşada bakabilir misin 16 haftaya giricez daha öğrenemedim göstermiyor https://hizliresim.com/6duesja
Cekubu_ nisoom01 yani şöyle kız bebek olunca şekli tam oluşmamış diyorlar benim de 10+3 fotosu bu doktor yüksek ihtimal erkek baksana her yeri oluşmuş dedi onu düşünerek kız diyorum 🙈
Lem https://mutluresim.com/images/2024/11/11/1A0Pni.jpbenim de 8+3 küçük ama tahminleriniz nedir acaba
Lem https://mutluresim.com/images/2024/11/11/1A0Pni.jpg. Benim 8+3 daha küçük ama tahminleriniz nedir