Papatyam1212 Kızlar 36 hafta oldum olalı bebek durmuyor hareketleri çok hissediliyor bi ara öyleydi 28.haftalar felan sonra sakinleşti ama şu an dışardan belli olacak kadar hareketli normal mi doğum habercisi mi durmuyor bu kız deprem oluyor sanıyorum