Ama_bana_vardendi58 20.haftanin içindeyiz devamlı kontrollere gidiyorum bi sıkıntı yok ama hiç hareketlerini hissedemedim kıpırtı bile yok . Çok üzülüyorum herkes çok erken hissediyormus